Bättre sent än aldrig

Hej-hoppe-loppan!
 
Bättre sent än aldrig, här kommer ett inlägg :) Det har sedan sist hunnits med en midsommar i Barcelona, mängder med Meihemträningar i både Humlegården och Observatorielunden, en himla massa jobb och roligheter vid sidan av. 
 
Vår Barcelonaresa blev hur fantastisk som helst! En riktigt underbar resa där vi verkligen fick njuta av sol, bad, god mat, lite shopping men framförallt njuta av härligt sällskap ♥ Kroppen bara skrek efter sol och värme när vi kom dit så vi började första dagen med en heldag på stranden och så kom det också att bli dom andra dagarna också :) 28-29 grader och strålande sol. Det behövde man! Med lite färg på nosen och överlycklig efter att ha fått ett par sköna lediga dagar åkte vi hemåt igen.
 
Vi hissade flaggan på självaste midsommarafton och drack Mojitos
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen var det bara åter till vardag igen. 2 veckors arbete kvar innan en efterlängtad semester! Det är rätt häftigt hur våra kroppar är inställda på att ha ledigt. Jag känner hur det närmar sig och för mig spelar det ingen roll om sommaren kommer eller ej, så länge jag får lite ledigt :) Sen underlättar det ju med alla planer man har att vädret är någorlunda bra!
 
Vi kört en hel del med Meihem-workout-pass också och jag tycker det är så skönt att ha kommit igång ordentligt. Vi har kört på riktigt bra båda två i juni och vi försöker hålla andan uppe fram till semestern.
 
Påväg till träningen i lördags morse innan...
.. släktkalas. I helgen firade vi min morbror i lördags och min syster i söndags. Tur vädret visade sig från sin bästa sida :)
 
Den här helgen som kommer har vi sommaravslutning med jobbet och på lördag åker vi ut till Uteö ett gäng tjejer för girlpowerhelg hos Sara som huserar där över sommaren. Och helgen efter det... då skriker vi ut order SEMESTER!! Som börjar med en roadtrip med Sigge & Felix. Längtar ♥
 
Ha en fin dag!
Kärlek