Nytankad på kärlek

Hej fina du!

Idag är jag som en ny människa! Jag överraskade Sebbe igår.. Han trodde vi skulle iväg på annat igår kväll men överraskades av att det knackade på dörren här hemma och där stod mina kusiner Wilma och Felicia som skulle barnvakta Lennox! Han trodde först dom var här på spontanbesök hehe, sen trillade polletten ner!

Jag hade ordnat en dejtkväll åt oss! Först gick vi ner till Piatti och drack ett glas bubbel innan en taxi kom för att köra oss till The Winery Hotel i Solna! Sebbe har tjatat så många gånger att vi måste åka dit.

Där hade jag bokat en rundvandring åt oss i vineriet följt av en 3-rätters middag på tu man hand! Alltså jag blev som nykär. Så viktigt med egentid på det sättet och vi var väl i behov av det :))

Bara känslan att få bära en fin handväska och lämna skötväskan hemma :D

Så himla mysigt! Rekommenderar att åka dit!

I måndags fick Lennox äntligen träffa sina tjejer Meja och Mira ❤️❤️ och jag fick äntligen snacka lite skit ihop med Sofie och Sara! Det är så värdefullt att ha vänner med barn i samma ålder. Man känner igen sig i så mycket av det som händer här och nu! Och det är skönt att prata ut om saker man tycker är lite mindre roligt och jobbigt.

Igår var det dags för Strong Mama-pass på SATS igen. Jag hade lyckan att få med mig Malena och Alexander dit! Så kul även den här gången trots att Lennox dock var lite övertrött större delen av passet. Försökte få honom att sova i drygt en timme innan vi gick ner men såklart så vägrade han koppla av ;) man tror att man kan planera vissa saker med barn men njae... Ibland skiter det sig totalt hehe.

Nu sitter jag i soffan och Sebbe nattar Lennox!

Imorgon börjar vi på babysim med lilleman. Och på dagen ska vi på sångstund på öppna förskolan ihop med flera från mammagruppen!

Hoppas du har en bra vecka!
Kärlek