Flytt, klappar och Småland

Hej min vän!


Tiden rusar & imorgon är det redan julafton! I mitt huvud känns det som att vi är kvar i hösten. Vi har noll julkänsla, varken jag eller Sebbe. Det beror till stor del på att vi är mitt i en flytt och inte dragit upp julpynt i år, men mycket spelar såklart in så som att det inte är någon snö heller. 


Rekommenderar verkligen Auro! Helt lukt- och giftfri och väldigt lättmålad. 

kusinen kom förbi för att titta på nya huset! Kramkalas :) 


Och äntligen fick vi träffa underverket Karin som är min kollegas tösabit! Vi kommer bo nära varandra nu vilket ska bli kul :) det var också roligt att ha Helena på plats för att bolla lite inredningstankar, idéer och lösningar!

Med en paus i målandet var jag och Lennox i Mall of scandinavia tillsammans med Malena och Alexander. Vi skulle bocka av de sista klapparna och barnen fick leka av sig en stund i leklandet efter att ha varit så duktiga och åkt med i vagnarna i affär efter affär! 

Nu är vi nere i Småland för att fira julen här nere! Idag for vi iväg på en liten utflykt, jag och mina killar. Vi åkte till Rudenstama gårdsbutik och musteri där vi köpte mängder av olika muster och åt lunch! 

Ikväll ska vi ha uppesittarkväll och bara mysa! Imorgon är det Lennox första julafton och han blir 9 månader samma dag :) time flyes... Helt klart! 


Nu vill jag önska dig en riktigt fin jul! Med reservation på hur mycket jag kommer hinna skriva här inne med tanke på helgdagar och flytt, men jag ska försöka :)

All kärlek!!