Som en gråsparv

Godkväll min vän! 

Vi har kommit till slutet på tisdagen denna vecka och jag är redan slut som artist! Mitt bryt igår är inte helt obefogat ändå. Såklart det är på det här viset och jag får tillåta mig att känna som jag gör. Åtta veckor kvar till touchdown och 6 to go att jobba! Heja Nicole! 



Blir ändå glad att läsa att jag inte är ensammen! Fina Linda Blom som är ungefär i samma vecka som mig skrev detta på sin instagram idag och hon fick medhåll från fler än en person.... Skönt att veta att det inte hör till ovanligheten att känna sig som en gråsparv! 


Vi har beställt hem två flaskor från organicbaby.se som kom hem i veckan! Det är från samma märke som gör naturgummi-napparna som vi kommer att använda! Änglamark har även dom släppt nappar av naturgummi nu och det gillas ju såklart lite extra :) och påväg hem har vi även ett paket från goodforkids.se med lite saker som vi vill ha och som nu var nedsatta! Lakan till spjälsäng och vagn, Sophie Le Giraffe (kommer bli en favvoleksak tror vi), 10-pack Jack Reece ekologiska våtservetter osv. Här ska vi lägga en större order om typ 3-4 veckor är planen! Leksaker, krämer, tillbehör osv.


Strosar omkring i morgonrock och tofflor! En vanlig syn här hemma... Så fort jag kommer hem så slänger jag av mig kläderna och byter till detta! 

Med det sagt är det dags för mig att säga god natt! ❤️ 

Kärlek!