Vagnhatare och pusskalas

Godmorgon!
 
Vi ska vara hemmatomtar idag, jag och Lennox. Vi skulle egentligen iväg idag men våra planer körde ihop sig lite med Sebbes så vi är utan bil. Jag längtar oändligt mycket efter Lennox nya vagn nu! Han verkligen avskyr sin vagn (otacksamt när man lagt mängder med pengar på en sådan hehe) och blir typ galen så fort vi sätter ned honom i den. Däremot funkar det klockers att sova i den hemma på dagarna? 
 
 
Jag trotsade iallafall och gav mig ut med honom i måndags. Vi gick ut en kort sväng (det går bra emellanåt) och gick till lekparken där vi gungade. Dock var det bitande kyla så det var inte särskilt jättemysigt (jag hade klätt på L mer än mig själv i vanlig ordning)... Ett rejält vinterställ skulle man ju ha själv. Tomten? 
 
 
Att gunga är ju iallafall toppen. 
 
 
Såhär ser det ut hemma nu. Nu måste vi börja barnsäkra på nästa nivå! Han reser sig, klättrar och tar sig runt kring bord och soffa. Igår gick han sina första egna steg med gåvagn och det kändes helt sjukt. På riktigt helt galet! 
 
Igår var jag och Lennox hemma hos Malena och Alexander. Som vanligt helt magiskt trevligt och mysigt när vi ses! Killarna hade tillsynes också väldigt mysigt ;) Inga koppor på Alexander ännu och Lennox små prickar är påväg bort. Nu återstår bara lite märken där det varit stora koppor! 
 
Nu ska jag sätta mig ned och planera lite! Vi måste boka flytthjälp och bestämma datum för det. Jag inser fortfarande inte att vi inte ska ha fler visningar, att lägenheten faktiskt är såld och att vi snart kommer bo på dubbel yta utbredd på tre härliga plan. Jag kan inte förstå att Lennox ska få en tomt att leka på! En trädgård för mig att fixa med. En (två!) uteplats för Sebbe dit han kan få ställa sin efterlängtade grill. Sjukt. 
 
Vi beställte hem färgprover häromdagen. Vi tog ett gäng kulörer från Alcros inredningskollektion och sen även från den giftfria färgen Auro. Jag hoppas att dom kommer snabbt :) 
 
 
 
All kärlek