Semmelhimmel

God fettisdag! 
 
Det här är min dag av alla dagar på året hehe. Jag ÄLSKAR semlor! Det är väl konstigt att det kvarstår eftersom semlor var en utav mina cravings när jag var gravid. I know, inte världens bästa craving men det var så det var. 
 
 
 
Här hemma har det bakats i köket idag! Vi fick besök av Julia som har sportlov den här veckan. Lennox har varit underhållen hela dagen av denna fantastiska tjej. Nu har hon lämnat oss och ersatts av Sebbe som kommit hem igen efter ett dygn borta på konferens.
 
 
 
 
Utöver semmelbak och gung i lekparken har vi varit på utflykt. Vi tog bussen ner till centrum och handlade lite! Att åka buss är roligt tycker Lennox eftersom det händer så mycket spännande saker! Jag själv tycker inte alls om det längre... Sen dess att jag varit sjuk konstant senaste tiden har det vuxit fram en liten bacillskräck i mig. Jag får myrkryp i kroppen av att åka kommunalt just nu! Känns som största smittofällan all time high. 
 
Och mycket riktigt. När vi skulle hem igen klev vi på bussen och möttes av en färsk kräklukt som fick oss att kliva av på två röda sekunder. Istället väntade vi i 15 minuter extra på nästa buss hehe :) om vi åker på kräksjuka IGEN nu så letar jag nog gravplats på närmsta kyrkogård! Huvva.... 
Tänk att vi haft 9-10 månader av vagnbekymmer med den här killen. Han har ju ratat vagnen totalt tills vi köpte en ny rejäl sittvagn utan ergonomisk sits. Inte ett ljud flyger det ur denna kille som bara åker med. Nöjd, glad och rofylld! 
 
Nu vill jag önska dig en fin dag! 
Ät en semla (eller tre vettja!) 
 
Kärlek!