Livspussel

Hallå där!
 
Tar mig an ett par minuter för att titta in här. Är egentligen svintrött och skulle utan tvekan kunna gå och lägga mig! Sebbe är iväg och tränar Crossfit. Han startar nybörjarkursen idag tillsammans med Patrik! Kul att dom nu får gå igenom det vi precis har slitit oss igenom hehe :) 
 
Jag skulle ha tränat imorse kl 05.00 men ställde faktiskt in. Jag känner mig så trött just nu då det har varit mycket de senaste 2 veckorna. Förra veckan gick jag och Sebbe omlott här hemma för att lappa ihop vardagen! Han for till Luleå 3 dagar och jag hade aktiviteter de andra två dagarna. 
 
I helgen var jag iväg på möhippa för min kusin på Sandhamn, så ja... vi hade väl ungefär 2 kvällar ihop förra veckan :) Den här veckan är inte bättre... Har två stora inlämningar på jobbet, jag åker iväg på konferens ons-tors i Vadstena och imorgon (tisdag) åker Sebbe till Göteborg över dagen. På onsdag jobbar Sebbe sent innan han ska iväg på Crossfitkursen, så då kommer bästa morfar och hämtar L på förskolan och hänger med honom ♥ Jag är så tacksam för min familj! 
 
I lördags möttes vi tidigt på Reimersholme för att överraska kusseluss-Rebecca! Vi blev hämtade med Partybussen som tog oss till Stavsnäs, där vi sedan blev hämtade med taxibåt som körde oss till Sandhamn. 
 
 
 
 
Jag fick tacksamma utmärkelser ;) (Denna är tyvärr sann hehe)
 
Denna blev jag dock oerhört tacksam för! Vi har verkligen så många fina år ihop som barn. En hel uppväxt med massor av bus och härliga minnen! 
 
 
Efter Sandhamn hann jag i stort sett bara hem och lämna väskan innan vi åkte hem till pappa och Suz på middag. Suz fyllde år i veckan som var så vi firade henne litegrann. Syrran med familj var också på plats. 
 
Morfar har i vanlig ordning så roliga leksaker hemma. Det är så himla tacksamt att dom har sparat leksaker från oss, som nu kan användas av en ny generation... Älskade ungar! 
 
Lite gos med Challe-balle blev det också!! Och precis som han känner ovan på bild, känner jag nu. 

Imorgon blir det en intensiv dag då S som sagt åker till Göteborg tidigt och inte kommer hem förrän sent. Det innebär både lämning och hämtning för mig så de timmar jag har på kontoret blir väldigt intensiva för att hinna klart innan vi åker till Vadstena på konferens på onsdag. 
 
Ha en fin kväll!