Känna tacksamhet

Godmorgon! 
 
Vaknar med en väldig skön känsla i kroppen idag med. Sitter i bilen påväg till jobbet och det är miljarders med andra bilar som gör detsamma, därav stillastående tid för lite blogg ;) Har inte nämnt det men jag har fått tillbaka min bil nu. Vita pärlan!
 
 
 
Solen skiner just nu! Det är ju väldigt uppiggande bara det... Gårkvällen gav också en himla massa energi! Vi möttes upp efter jobbet och åt på "Kung Carls Bakficka" - 3 rätters med en touch av hösten. Mycket svamp var det i rättena och inte oss emot :) Vi satt och pratade och pratade och pratade. Det är väldigt härligt att ha en vän som är så lik mig och som delar så många lika delar i livet. Vi kan prata om precis allt och det är oerhört värdefullt. 
 
Sebbes lämning idag och min hämtning. Det innebär att jag är på kontoret i ottan och åker hemåt i tid för att hämta L. Ikväll är det dags för Crossfit för igen och det ser jag såklart väldigt mycket fram emot. Och när jag ändå pratar om tacksamhet så är det precis det jag känner när jag får göra detta ihop med Madde... att peppa och heja på varandra gör det så mycket roligare.
 
Sveper lite kaffe och bekantar mig vid tanken på att inte ens rusningstrafiken stressar upp mig idag! 
 
Ha en riktigt fin onsdag!