Ambitionsnivån på topp!

Hej! 
 
Det gick ju fint det här! Värst vad inlägg det blivit av :) Ibland är ambitionsnivån på topp men verkligheten och tiden långt därefter. Jag är den sortens typ som har tusen järn i elden samtidigt - och jag älskar det! Mitt drivmedel och det som gör att jag funkar är just att få jobba hårt, vägleda och hjälpa. Jag drivs väldigt starkt av att få göra saker med stort engagemang... 
 
 
 
 
I helgen gjorde Sebbe och Lennox årets första julskinka! Jag själv har legat nedbäddad hela helgen då jag i lördags åkte på feber och halsfluss och därmed 10 dagars antibiotikakur. Medicinen började verka direkt och idag mår jag mycket bättre! Sitter dock hemma och jobbar idag för att säkerställa att jag inte smittar ner någon kollega inför julledigheten. Jag är sällan sjuk, men när jag väl blir det så blir jag det ordentligt! Mina två killar har tagit hand om mig hela helgen och det är jag så tacksam över 💛
 
Lennox får ett litet paket i sin adventskalender varje natt av tomten. Det är så fint att se tacksamheten i honom! Han har så goda egenskaper i omtanke och att bry sig om alla runtomkring. I helgen när jag låg under filten i soffan kom han fram till mig - 
 
Lennox: Mamma, är du sjuk fortfarande? 
Jag: Ja lilla vän. Därför vilar jag lite! 
Lennox: Okej, drick lite vatten så blir du frisk snart.
Sen gick han och hämtade ett glas vatten och kom med till mig.... 
 
GODA UNGE!!! 💛
 
Jag har kastat av mig morgonrocken och är någorlunda anständigt klädd idag. Känns så skönt att må bättre! 
 
Jag sitter hemma med datorn i knät och jobbar! Det är få förunnat att kunna sköta sitt jobb oavsett plats eller tid. 
 
Har till och med blivit sugen på kaffe igen efter helgen då jag hade svårt att både äta och dricka! Kaffe är livets dryck. 
 
Nu ska jag ta en skinkmacka till lunch och sedan kasta mig in i mitt projekt igen! 
 
All kärlek!