TGIF

Godkväll! 
 
Bästa dagen på veckan. Utöver lördag och söndag då förstås :) När Sebbe kommer hem från jobbet på fredagar är känslan i kroppen helt oslagbar. Det är verkligen så härligt att vara tillsammans alla tre. 
 
Jag och Lennox var på sångstund igår. Riktigt skoj och Lennox är i sjunde himlen när vi är där. Så mycket roliga leksaker, att sjunga, dansa och busa med andra barn är rena drömmen. 
 
 
 
Med köttfärssåskinder firar vi in helgen med nya pjucks! Både till mig och Lennox. Jag var i MoS igår med Anna och gjorde så otroligt bra fynd till mig själv. Köpte en kappa, skor, blus och byxor för runt tusenlappen totalt. Var på tiden att unna sig något själv!  
 
 
Igår fick vi hem alla färgprover och jag och Sebbe blev som barn på julafton. Kulörerna gör sig inte rätt på bild och ljuset var rätt kasst när jag fotade... dom gör sig bättre i dagsljus!! Dock beställde vi hem lite fler som går åt det ljusgråa. Att välja kommer bli både roligt och otroligt svårt :) 
 
Sebbe har precis gjort årets första julskinka. Förra året gjorde vi nog 3-4 stycken små innan det ens hann bli julafton. Magiskt gott! Imorgon ska vi på julbord och det ser vi så fram emot. 
 
Hoppas du får en fin helg ♥